2016/02/07

واکنش پوران گلفام به بازداشت بهمن دارالشفایی: "بهت‌زده و نگرانم"

پوران گلفام، همسر فرهاد مهراد، که در مستند "جمعه‌های فرهاد" ساخته بهمن دارالشفایی با بهمن گفتگو کرده است، در یادداشتی از بازداشت او ابراز تاسف کرد.

خانم گلفام در فیس‌بوک نوشته:
"هنوز هم نمی‌توانم باور کنم، بارها و بارها شنیده بودم، خوانده بودم و در تصاویر دیده بودم که جوانان این مرز و بوم را بی‌ هیچ دلیلی‌ بازداشت می‌کنند و به زندان می‌برند، اما نمی‌خواستم باور کنم. همیشه برای خودم علتی می‌‌تراشیدم که شاید ناشی‌ از خوش‌باوری بود و یا اعتقاد به اینکه من که نمی‌شناسم، شاید هم جرمی‌ مرتکب شده‌اند و امروز.... بهمن دارالشفایی از بهترین دوستانم و یکی‌ از شریف‌ترین انسان‌هایی که تا امروز شناخته‌ام در زندان است. و حالا نمی‌دانم به خاطر بهمن است که اینچنین بهت‌زده و نگرانم یا مرگ باور هایم را به سوگ نشسته‌ام." 

بهمن عاشق فرهاد مهراد، خواننده و آهنگ‌ساز ایرانی است و مهم‌ترین کارش در بی‌بی‌سی را ساختن مستند بلند "جمعه‌های فرهاد" درباره آثار و زندگی این خواننده می‌داند.

 این مستند را اینجا می‌توانید ببینید:


یکی از نوشته‌های قدیمی بهمن درباره فرهاد مهراد را اینجا بخوانید.

No comments:

Post a Comment